2013. január 21., hétfő

Minestrone leves pofonegyszerűen!

Minden vasárnap elhangzik a kérdés (kivéve, ha már reggel 8 óta gyöngyözik a gázon egy húsleves): Leves lesz? Ilyenkor, vadul elkezdek turkálni a zöldséges dobozban, vagy a mélyhűtőben, valami alapanyag után kutatva. "Bingó" a klasszik borsóleves, esetleg a zöldborsókrémleves,  ha nincs "zöld golyóm", mentőöv lehet a francia hagymaleves (hiszen hagyma mindig van otthon), vagy az olasz paradicsomleves, és a futottak még kategóriában előfordulhat a karfiol- vagy a karalábé krémleves. Nekem tegnap, csak egy mediterrán zöldségkeverékem volt..... A zacskóra az volt írva " a szószt mi már hozzákevertük", ezért nem kell fűszereket írnom receptbe! 

Annyit azért elárulok, hogy én nem nagyon szeretem ezt a leves, illetve azokat, amiket  eddig ettem, de ez olyan jó lett, hogy a maradékot el is vittem magammal ebédre. :) Elkészítési idő: 15 perc!



Hozzávalók: (4 személyre): 1 zacskó Frosta mediterrán fagyasztott zöldségkeverék, 2 ek olíva olaj, 1,5 l zöldség alaplé (én Knorr házias levesalapból csináltam),  1,5 dl paradicsomszósz, 2 marék gnocchetti tészta

Elkészítés: A zöldségkeveréket olívaolajon egy picit megfuttatom, felöntöm az alaplével, hozzáadom a paradicsomszószt. Forrás után pár perccel beleszórom a tésztát és amikor az megfőtt, készen is vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails