2011. január 24., hétfő

Morzsás karfiol

 Nagyon válogatós gyerek voltam, az apám nem is szívesen evett velem egy asztalnál, mert folyton csak turkáltam az ételt. Viszont a morzsás karfiolból,  már akkor is ipari mennyiségeket tudtam megenni! :)  A menzán tudtam meg, hogy az eredeti neve karfiol lengyelesen, de nekem ez már morzsás karfiol marad. ;) Tudom, hogy ez nem egy flancos "gasztrobloggeres" recept, de a zöldséges ételek közül az egyik kedvencem. (még Marci, a "házőrző" is sorba áll érte!) :D



Hozzávalók: 1 db közepes karfiol, 2 dkg vaj, 10 dkg zsemlemorzsa, tejföl

Elkészítés: A karfiolokat rózsákra szedem, forró sós vízben megfőzöm. A zsemlemorzsát vajon megpirítom és a lecsepegtetett karfiolt beleforgatom. Bőséges tejföllel tálalom. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails